Ensamt!


Idag är det torsdag och veckan har gått fort.
Lite för fort tror jag faktiskt.
Man hinner inte alls med dagarna längre! :/

Idag på praktiken har vi fått mycket gjort, vi har målat alla väggar 2 gånger
Och sparat överallt. Så färdigmålat nu så det är bara golvläggning och socklar kvar.
Sen är det väl lite små grejer som det alltid brukar vara,
det som är tråkigast utav allt oftast det som brukar ta längst tid också tycker jag. :/
Men Så jävla kul att hålla på med det här, jag brinner absolut för det här. :)
Det är verkligen nånting jag kan hålla på med resten av livet tror jag. Om jag inte skulle hålla på med det här skulle det nog bli att börja plugga till Fotograf eller Dagisfröken eller kanske till och med inredare! Det är också riktigt kul.
Det finns så mycket som jag vill men vet inte riktigt vad. Just nu är det iaf att göra det jag gör i dagens läge, sen vet man inte om man hittar något annat, det kan ju alltid dyka upp nått annat som man vill prova på. :)
Ju mer man prövar på inom olika områden, ju mer kunnig blir man. :)



Idag hade Kev fotbollsträning också, till en början var han inte lika sugen som förra gången, då var det iofs redskap och man märkte att det älskade han verkligen. :)
Undrar om jag ska sätta honom i gymnastik eller redskap eller nått liknande?
Så iaf när dom började idag med fotboll såg man att han inte riktigt ville det, utan ville nog hellre det som var förra gången. Springa, hoppa, klättra, krypa, kullerbytta, balansgång, hoppa bock you name it. :)
Idag när dom hade hållt på i ca 20 - 25 min med boll så skulle dom ha redskap, men ingen av barnen visste det förns man tog upp väggen emellan.haha
Gissa om alla släppte bollarna och sprang dit?
Ohja
nästan varenda en. :)

Det är så kul att se när barn hittar nått dom älskar, man ser att dom verkligen lyser upp med hela kroppen.
Man blir själv glad inombords och skrattar för sig själv. :)


Nu är klockan 20.37 och jag är ensam och har huuuuur tråkigt som helst.
Kevin somnade för snart 2 timmar sen.
Vet inte vad jag ska göra, finns inget att städa heller, det gjorde jag allt igår. :/
Jag orkar inte sitta här heller, men vad ska jag göra? Jag blir fan tokig. Haha.
Ge mig ett liv eller nått!



Nu inom en kort tid ska jag börja hårdträna. Nu jefflar här kommer jag. :D
Jag ska inte vara lat längre. ;D
Cassa tycker jag ska börja på kickboxning med henne på söndagar, men alltså då måste jag alltid fixa barnvakt och det vill jag inte. Bara för att jag ska kunna unna mig saker? Jag vill inte behöva tänka på att nån vaktar MITT barn hemma medans jag unnar mig själv. Känns så fel. Det är liksom.. MIN uppgift, ingen annans. Jag vill inte behöva lägga mitt ansvar i nån annans händer.
Förstår nån hur jag menar?

Jaja, nej avsluta här nu, känns som att jag kan skriva hela kvällen.
Nått avslut måste det ju bli. :)

Trevlig kväll.
<3






This love is here to stay,
Now and forever
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0