Tisdagen den 27 maj

Uppdatering!
Nu sitter jag här igen, har ont lite titt som tätt, men inte som i morse. så det är skönt. :)
Idag har Kevan ramlat och slagit i och fått ett jack i läppen, det rann blod, Kevan fick lite panik när han såg hur mycket blod han hade i handen och på kläderna, men jag sa att nu går vi och tvättar händerna och torkar bort blodet runt munnen med papper, det gick bättre än väntat, sen upptäckte jag nån timme senare att han slagit ut en bit av sin framtand så det blir att ringa tandläkaren, han verkar nämligen ha lite ont när han dricker kallt, precis som att det skulle ila lite. Stackarn, man vet ju hur deet känns. :/
Tur att det bara är mjölktänder än så länge. :)

Jag och Kevan gick till tåget för en timme sen för att ge putte och sara sina grejer. :)
Hoppas klubborna blev bra och att dom är goda.

Hoppas ni kommer och hälsar på snart, Kevan frågar efter er lite då och då,
och nu när vi gick ifrån tåget sa han till mig  " Mamma, Putte och Sara vill inte komma mig?" :) Så kom snart och hälsa på vettja ;P Han saknar er. :)
Nej, nu ska jag umgås med Acke och Kevan här. :)

Synes Bitcheeees <3

_____________________________________________________________

Sist när jag skrev här slutade jag mitt i alltihoppa pga att det åskade här.
Sen orkade jag inte uppdatera på kvällen. Kevan kom hem och allt så hade inte riktigt tid heller. :)

Men som sagt det är allt det vanliga som händer, jobbet, bus med kevan och sånt. :)
Igår gick jag hem ifrån jobbet 13.30 för att jag hade ont i hela kroppen och upptäckte sen att jag hade feber också och jag gick även hem pga att jag hade ryggont. :/ Det kommer och går hela tiden, kanske dags för att en läkare ska kolla ryggen på mig. :/
Det sista jag vill är att gå till läkare, inte det roligaste och billigaste precis.
Men ibland så måste man kanske.

Idag har jag varit hemma för att jag hade ont i ryggen så just nu går jag på alvedon. Jobbigt värre. Jag frågade Kevan idag om han ville gå till dagis eller vara hemma, då sa han "Hemma mamma idag, gå dagis i morron" :) sötnöten själv. så han är hemma och busar med mig idag.
Jag hatar att vara hemma och sjuk, jag blir helt galen. Man vankar bara fram och tillbaka.
Jobbar hellre, men ryggen pallade inte det idag så jag hoppas på att kunna jobba i morrn. :)
Så det är skönt att ha kevan hemma så man får lite sällskap. :)
Och sen ikväll så får vi sällskap av Acke som ska sova här igen :) <3


NU har ni fått lite uppdateriing. :)
Fråga om ni vill veta nånting annat.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ryggen ett tag.
See you suckers! <3

 
I love you more than words can say <3 ;*


Kommentarer
Postat av: Sara

Hälsa Kevin att vi kommer och hälsar på nästa helg kanske :) Om det inte blir nå hinder :) <3

Så kan vi höras nästa vecka så får vi se! :)

2009-05-28 @ 09:05:13
URL: http://xaaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0