Söndagen den 24 maj

Herreminguuuuud . :O här var det längesen jag skrev. Måste fan bli duktigare på det.
Sara har iofs tjatat på mig att jag ska uppdatera, hah, men har inte orkat eller rättare sagt så har jag faktiskt glömt bort det. Sara du får tjata på mig lite mera ;P

Jag kommer fan inte ihåg vad som hänt sen sist, :/ Inte är det mycket iaf, bara jobbet som vanligt.
Så nu kommer jag att uppdatera vad som har hänt sen Onsdagen den 21 maj. :)
Som sagt så jag har varit i bollnäs och jobbat, har sattit upp gipsskivor, dragit el, skruvat och målat. Det har gått skit bra och var skit kul. Det är inte riktigt färdigt där, lite kvar att göra, som tex. köket, måla färgerna som ska vara i rummen, ena rummet blir roooosa :D och det andra grönt ^^
Så jävla underbart med ett rosa rum i en sommarstuga, ;D bara för att jag älskar rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0