Söndagen den 10 maj

Uppdatering.
Och sötaste Kevan kom hem, han hann att vara vaken i ca 30 min, sen däckade han på golvet. 
Det har varit en vild helg hos sin far, när han kom hem därifrån varvade han ner och somnade fort, men Innan han somnade berättade han vad han gjort i helgen  
han brukar aldrig somna såhär fort men han har hållt igång så.
Sötbollen min var en riktig trötter idag, fick inte träffa honom så mycket, men får träffa honom mera i morrn. :)
Mamma älskar dig meeest i världen, du är mitt allt. Utan dig överlever jag inte Kevin. :)


My Life, My Everything <3 ;*

 
I`am nobody whitout you. <3
_______________________________________________

Hej och hå, nu är vi redan inne i maj :O fifaan.
Nu är det bara en månad kvar tills studenten för Cassa och bror :D Sen går Carro ut 9an också, kommer bli mycket presenter att fixa. :) <3 Ska bli kul.
Uppdaterar lite ifrån i helgen.
I fredags tog jag min första krogenrunda, fyfan vad det var kul ;D det ska göras om måååånga gånger fler.
Tack brudarna och Killen för en underbar kväll, gick helt klart ut med rätt människor för att vara första gången. :)
Och fler gånger med er kommer det att bli. <3
Ni gjorde min kväll lyckad. :)
senare framåt 02.00 så kom acke och hämtade oss.
Jag sov hos Acke hela helgen, underbar helg. :) <3
Lördagen så gick jag upp vid 12.30, var skit seg, sen gjorde vi oss i ordning och drog till morsan och farsan och hälsade på, :) <3 Inte ofta man träffar dom, men när man väl gör det är det kul, pappa tapetserade också, vart skit snyggt det med :D Bra gjort pappa :) <3
Och idag så har jag och acke bara legat och slappat hela dagen och kollat film och TV, jag åkte hem runt 14.00, han skulle jobba och jag skulle hem och vänta på lillen. :) <3
Sis var hemma hos mig också, hon ska sova här så :) <3 Är så roligt att hon är här och sover, ikväll ska vi mysa när kevan somnat, prata litegrann också. :) sen får vi se vad som händer efter det, antagligen sova.

Men nu orkar jag inte uppdatera mera, det är lite av vad jag gjort i helgen. :)

Tack och godkväll för mig, förfaan ;D <3


Sis sover här inatt, helt underbart <3 ;*
I love you more than you know.<3
  
 
You and me, now and forever
My Babygirl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0