Lördagen den 30 maj.

Uppdatering.
Hej, nu sitter jag här igen, Kevan sover en stund. Har varit ute sen 9.15 i morse till 13.30.
Fyfaaaaan vad underbart väder, men jag har bränt sönder mig totalt, inte lika mys, gör skit ont på benen och på magen och lite i ansiktet. Så nu får jag vara lite försiktigare.
Jag fick besök idag, ritktigt trevligt. :) Tack för att ni tittar ut inte ofta det händer men när det väl händer är det roligt. :)
Kevan blev glad också, sen när ni åkte så somnade han ganska fort som ni sa :)
Jag och Kevan kikar över till er nån dag. :) <3

Nu, snart, om en liten stund, eller nått :P så ska jag väcka kevan och sen ska vi gå till konsum, ska handla lite mat, som vi kan laga till ikväll, han har inte velat äta varmt pga att det är varmt ute och det har inte jag heller velat för den delen. Ju svalare det blir ju hungrigare blir han. :) Kan man iaf hoppas på. Måste försöka få i honom mer än bara saftsoppa.

Ikväll får vi se vad som händer, jag och kevan ska iaf ha lite mys, vi ska bada med bubblor, ligga i soffan och skratta, busa och antagligen somna :D haha. Vi har haft hur kul som helst idag. och dagen är inte ens slut undrar hur bra den här dagen kommer att sluta :D det får vi se ikväll.
Jag är helt slut bara nu, haha, undrar hur det blir ikväll om det är kevan som får bädda om mig. ;D kan ju råka bli så ikväll. xD men det återstår att se.

Nej nu försöka pussa liv i min älskling, sen gå till konsum. ^^
Hörs och syyyns. Heipa!


Kevan, Du är Världens goaste, jag älskar dig så mycket gubben
Så länge du inte sviker vid min sida så sviker jag inte vid din.
You are My Life, My Everything. <3

________________________________________

God morgon världen. :)
Idag är en helt okej dag, återstår bara att se vad som man kan göra.
Det är fint väder som satan, så jag och Kevan ska ut och steka i soleen ett tag iaf, sen får vi se om vi får nått ryck och drar iväg nånstans. Orkar inte vara hemma. Finns ju inget att göra här iaf. :/ 

Min piercing har svullnat ganska mycket, hoppas den inte blir som förra, då blir jag fanimej ledsen. 
Jag fick en stav igår som är längre än andras, min är typ 12mm eller vad han sa och man brukar ha 10mm eller jag tyckte han sa det iaf, hahah ><

Nej orka sitta här när man kan vara ute och leka med bästaste och snyggaste Kevan :D <3

Vill ni mig nått så ring på mobilen för jag är uuuuuuute! <3
see you. 

 
 Lämnar du mig, lämnar jag den här världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0