Fredagen den 29 maj

Hej hopp, nu har jag fixat min piercing igen ;D feting nice, jag älskar`t. så jävla skönt att ha den där igen, och den här gången ska jag inte ta ut den. :D Vad som än händer så kommer jag att klara av att fixa den ;P
Ingen infektion denna gång, då jefflar ;D

Just nu sitter jag vid msn och pratar lite med folk samtidigt som jag ska försöka uppdatera här, jag blir helt tom i huvet när jag pratar med alla och samtidigt ska skriva här :D , eh det får fanimej gå som det går..

Idag träffade jag Linda, riktigt trevlans att träffas igen ;D Borde vi göra om fler gånger. :) <3
Alltid lika skoj med dig.
Innan jag träffade Linda så mötte jag upp sis <3 sen drog vi och mötte Linda.
Sen efter jag träffat henne så vandrade jag och sis hem till morsan och farsan klockan var då 15.15 typ.
 Sen gjorde hon sig i ordning för hon skulle gå till Rocklunda marknaden med Heidi, och massa möjliga människor ^^
Själv så satt man hemma hos morsan och dom tills halv 8 ikväll, hade det jävligt trevligt ändå. :)
Jag älskar verkligen att vara hos mamsen och papsen, riktigt hemtrevligt där. :)
Och jag fick träffa Acke en jätte liten stund, men med den lilla stunden så var det värt det. :) <3

Imorrn får vi se vad som händer, orkar fan inte vara hemma. :/
Så jävla segt.
Vill hitta på nått med nån, men mja, återstår att se vad som händer.
Hade planer, men dom sket sig. men som sagt Shit happens, life goes on!

Och jag undrar varför man har konstiga tankar ibland, borde dom ens finnas?
Kan man för en gångs skull inte tänka klart och bara se framåt?
Måste allt bara handla om enstaka saker? 
Kan inte allt bara hänga ihop så man fattar själv vad som försigår?
Måste tankar finnas överhuvudtaget?
Kan man inte bara säga nånting utan att veta vad man säger?
så att allt bara flyter på och att det inte finns en enda tanke med i allt man ska säga.
nej nu orkar jag inte ens tänka på några mera frågor.
Hjärnan går på högvarv ändå!

Nu ikväll har det bara slagit om, sitter och hostar, snurvlar och nyser som en tok, fattar inte vad det är med mig,
eeh, bara dricka medicin sen blire bra, kan man ju hoppas på iallafall.

Nej, nu ska jag tvätta rent piercingen sen blire sova av. :)
Natti loosers, ses nån dag. <3


Kevin, Utan dig överlever jag inte. <3 ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0