Torsdagen den 25 Juni

Hej hopp
nu är jag sådär dålig igen på att uppdatera, men det har ju faktiskt varit så jävla skönt väder ute så det är en anledning ^^
och en annan är väl att jag inte orkat också då, höhö. :)

Vart ska man börja denna gång då?
 
Jag kan ju börja med att säga att det är 7 dagar kvar till min födelsedag ;D feting nice.
Och den kommer att firas i västerås hemma hos morsan och farsan. :)
Fyfan vad skönt att inte fira i denna håla, bara hoppas nu att det blir en bra dag i stan,
Det är bättre att ta det i stan eftersom nästan alla bor typ i Västerås. :)
Sen efter jag firat mig så om det finns tid blir det att dra ner på Power meet med kevan innan vi drar hem :)
Och fredagen hämtar Andreas kevan och då blir det direkt in till stan sen och parta arslet av sig typ, och det firandet blir på Power meet ^^
Hoppas att det blir fint väder annars är det inte alltid lika Kul och gå runt full som ett as i regnet eller nått :P nej tack då föredrar jag hellre solen eller uppehåll iaf.

I morrn fredag blir det jobba på dagen och Grillning på kvällen. :)
Och i morrn är det sista dagen jag jobbar på 5 veckor, Chefen tar ledigt.
Men själv är man inte ledig utan man får gå på Communicare  >__<`
Och sitta där och antagligen söka jobb och sånt, hoppas bara att jag får massa tid med kevan i sommar, för det är det jag har hoppts på, en sommar med Kevan. :) <3
Men efter lunch i morrn blir det fisketävling med Chefen och alla andra arbetskamrater. ;D
Som ett avslut innan semestern börjar. Ska bli kul och se vem som vinner, men jag kan lova att det är fan inte jag som kommer vinna, vinner jag är det bara tur jag har. :D Och iofs så hoppas jag på tur ^^
Återstår helt enkelt att se i morrn. :)

Lördag så blir det att åka in till stan tidigt satan och leta efter en present till Farmor. :)
Det är Farmors födelsedag då, yeeay :D <3
Grattis Gammeltant ^^
Efter det får vi se vad som händer. Blir nog i stan hela dagen eftersom det är Västerås City Festival, som fortfarande borde heta Vattendraget, jag tycker dom byter namn hela tiden ja.
Men som sagt vi får se. :)
Jag vet iaf att Helgen kommer att tillbringas med Sötaste och Bästaste Kevan. <3

Nej uppdaterar en annan dag och en annan tid, klockan är faktiskt 23.27 och det är dags för mig att hoppa in i duschen och sen gå och lägga sig. :)

Peace out! <3


 
My LittleBaby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0