Torsdag den 4 Juni.

Hejhopp skriveri igen.
Idag har jag och Kevan busat och myst i soffan, har druckit lite dricka och ätit godis ^^
Han åker ju till sin pappa i morrn och blir borta ända tills den 14de. :/ Kommer bli tomt så därför tog vi en mysis kväll med massa gott, blidde även en film också, Bilar då :)
Ända sen vi kom hem ifrån dagis idag har han tjatat om att få gå tillbaka dit så hans pappa kan hämta honom. Haha han är så söt. :) Han vet nämligen att nästa gång han går till dagis så hämtar Andreas honom.

Och jag är inne på min 3dje dag att inte snuuusa, fyfan vad jag känner mig duktig, men kan vara lite irreterad och jävlig ibland, men det får ni stå ut med, Men jag känner att jag orkar mer, vill mer, kan mer helt ärligt känner mig gladare också ;D Den här gången ska "uppehållet" bli ett avslut. :D No more No more. Nu får det vara slut på dom här dumheterna, anledningen att jag slutar också är att Kevan tittade på mig här för ett tag sen och sa "Mamma sluta snusa" Då kunde jag inte stå emot det när ens 2 åringa son säger såna ord, så då var det bara att trappa ner, men innan jag hann sluta själv så tog Leffe ifrån mig snusdosan jag hade och sa "nu har du slutat" jaha sa jag , sen inge mer med det ^^ Så nu får vi väl se då, Men som alla vet jag har "uppehåll" ;D Bättre säga så än och säga "jag har slutat".
Då kanske man stoppar in en prilla och blir fast igen, eller nått, det lät bra i huvet ;D haha

I morrn och hela helgen så blire att umgås med bästaste Acke :) <3 
Och Vi blivit bjudna på mat hos morsan och farsan, men vi får väl se.
Kanske mycket att göra i helgen.
Och Bollnäs hoppas jag verkligen på, och en väldigt fin helg med sol så man kan steka lite meeeeera.
Och kanske ta sitt första dopp. :)

Sara och Putte kommer att låna min lägenhet i helgen. :)
Vet inte om det blir hela eller bara till lördag, men det återstår att se.
Bara dom städar efter sig och diskar det som dom har använt så blir jag nöjd. ^^
 Snart är det dags för mig att sova hemma när ni är och hälsar på vafan, hinner aldrig att träffa er . ><

Nu blire att ta en dusch sen blire la Kudden och sova.
Ska upp tidigare med Kevan i morrn så jag hinner träffa honom lite på morron innan dagis :)

 Nattinatti suckers <3


Jag ääääälskar dig min snygging, jag klarar mig inte en enda dag utan dig.
Du lyser upp dagarna i mitt liv. :)
Du får mig alltid att skratta, hur arg jag än var ena minuten så alltid andra
minuten blir jag glad.
You are my Sunshine, my soul, my heart, my everything <3
I will love you until the day i die. ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0