Söndagen den 14 Juni

God morgon! ;D
Idag är det söndag och pissväder som typ hela veckan ;/
Ovanligt nuförtiden att det regnar? Nooooot.
Nu vill jag ha sol och varmt, så man kan ligga ute och schteeeeka.
Så man kan vara ute hela dagarna istället för att sitta inne hela tiden, visst man kan gå ut det kan man, men det är inte lika roligt, man blir så jävla blöt när man inte har regnkläder, jag ska fanimej köpa ett regnställ :D Då kan jag vara ute i rusk och slusk. haaah.

Jag kan ju börja med att säga att min bror har tagit studenten <3, och jag är jävligt stolt över honom som har gjort det, nu hoppas jag bara på att dom ringer om jobbet. Jag håller alla tummarna för dig Lillebror :D <3

Och sen Kan jag ju säga att Lillasyster har gått ut 9an :) <3
Fyfan, trodde du skulle ge upp där ett tag, men du gav dig inte, du tog dig igenom 9an och jag är jävligt stolt över dig också, nu väntar jag på att du ska ta studenten också. :) <3 Bara några år kvar sen är det du! :D <3

Cassa har också tagit studenten, alla på samma gång ska det vara :D <3
Riktigt glad för din skulle också <3
Du har också haft dina upp och ner gångar med allt. Men du klarar dig igenom allt.
Du är en stark flicka :) <3

I helgen har jag inte gjort så mycket, var ju studenten i fredags så det blev lite supa, inte så mycket men lite iaf och jag fick umgås med min bror, det var huvudsaken :) Synd att kvällen slutade som den gjorde, jag ville att du skulle ha en längre och dyng kväll ju. Det är ju faktiskt bara en kväll som aldrig kommer igen. :) Men hoppas du hade trevligt iaf. :)
Får bli en riktig fest här hos mig snart, så det är bara bjuda folk som du vill ha hit. :)

Och igår lärdag fick jag hem min Busunge :D <3
Fyfan vad underbart det var att han kom hem, fick lite fjärilar i magen faktiskt av att han kom hem, det kändes jävligt overkligt. Men helt jävla underbart :D <3
Jag älskar verkligen att sakna honom. ^^
Och Idag ska jag och Kevan mysa och ha oss blir nog kanske att gå ut också återstår att se, det regnar ju ganska mycket också, men just nu sover han så det hinner kanske lugna ner sig så just nu ska jag in och ta mig en dusch. :)
Ska bli så jäävla skönt.
Efter duschen blir det nog att börja med maten eller smått städa och sen börja med maten när lillen vaknat :)
Och i morrn är det inte vilken dag som helst i morrn är det Ackes dag :D <3
Han fyller hela 19 år. :) <3

Nej nu måste jag in i duschen ,

Heipa doooorks <3

        
Det var dagar i tårar. <3
Men endast bra tårar. :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0