Onsdagen den 3 Juni.

Yes, nu är vi inne i Juni. :) Fasiken vad tiden går fort, iofs så har jag sagt så hela tiden, men om jag blinkar igen så är det nästa år xD haha, nej men det känns nästan så :)
För så jäääävla fort går tiden.
Nu är det 1 dag mindre kvar till min födelsedag, höhö ;D
Och äntligen har sommarvärmen börjat komma, iofs inte idag, idag har varit en skit dag, regn till och från och blåsigt på det, kul. Jag vill ha varmt på min födelsedag, jag ska ha soooooooool :D <3

 Och nu Hoppas jag på att det blir finare väder till Helgen, då man kanske ska till stugan och fortsätta jobba :D Jag hoppas iaf på det. 
Jag trivs riktigt bra där, inte så att jag skulle kunna bo där hela tiden, men som t ex. sommarstuga, dra dit när man vill slippa allt och alla, då man är trött på skiten. Det är ett Så lungt och mysigt ställe, och området är vackert. :)
Jag får la ta lite bilder på hur området är och sen lägga upp det :)

Och På fredag åker Kevan till sin pappa i 9 dagar. :( usch, det kommer bli jobbigt, jag som hatar att han bara är borta 2 dagar. Hur ska det här gå för mig? Bara att bita ihop och sakna massor. Han kommer ju alltid hem till mig tillslut :) <3

Och nu är det 9 dagar kvar tills lillebror springer ut och tar stuuuudenten ;D
Fyfan vad du har kämpat och varit duktig jag är fanimej stolt över dig :D <3
och nu hoppas jag bara på att du får jobbet du pratade om, och sen även en egen lya som väntar dig och Sara. <3

Och Carro, du går ut 9an, helt otroligt. Riktigt stolt är jag,  :) nu äre några år kvar som gäller sen är det din tur att ta studenten :D <3

Cassa gumman, du tar också studenten, fyfan, känns helt overkligt. Nu får du komma ut i arbetslivet och tjäna massa stålar. ;D Kanske också hitta en egen lya. Lycka till i Livet som vuxen nu :D <3


Och nu orkar jag inte uppdatera meeeeera, blir nog mer i morrn.
FLIIIIIIIIIIISK! <3



Det vackraste jag vet <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag & putte har beställt regn den 2 juli ;)

blir det bra? :) (A)

2009-06-03 @ 21:08:50
URL: http://xaaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0