Onsdagen den 10 Juni.

Idag så har sis gått ut 9an och det vill jag loooova att det var massa tårar, vart man än tittade så rann det tårar på människornas kind. man tänker tillbaka på när man själv slutade 9an. Heeeerregud, man var ju likadan, man ville inte att timmen skulle ta slut, och tårarna bara rann.  Men idag var det jätte fint :)
haha, idag efter kyrkan, sådär en precis utanför så var jag var på väg att klubba ner Carro tillslut, ville inte att hon skulle gråta mera, var själv på väg att gråta då, eller iofs så rann det nån tår ner på kinden, kunde verkligen inte hålla tillbaka så det blev som det blev.
Men allt blev bra till slut så :) <3
Hoppas du haft en bra dag gumman. :)

Och i morrn bär det av till Cassas student i Hallsta, fyfan alltså. Hon tar studenten nu, och sen lillebror på fredag :D
Det har gått så himla fort, tyckte Putte gick ut 9an nyss. Men det var visst några år sen. :)
Hoppas ni får fina studenter med bra väder, iaf så det är uppehåll. :)
<3

Och nu ska jag hämta nått att äta innan jag svälter ihjäl,

Sweet dreams suuckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0