Torsdagen den 2 juli

Updatering.
Ja och nu sitter man här igen och klockan är 00.01 Kevan vägrar sova, han somnade alldeles för tidigt idag. Han måste ha somnat runt 17.30 trodde verkligen han skulle sova hela natten eftersom han inte sov middag, men tjiii fick jag ><
Han vaknade vid 21.10 och var huuuur pigg som helst.
Gick ner till Cissi ett tag och prata, och sen träffade vi på Lisen och Angelica, dom vill bli av med en kattunge.
och den är huuur söt som helst :D Jag vill ha den och jag ska ha den , så är det bara ^^
Den är vit med en svart fläck på huvet. fyyyfan alltså. Jag kan ju sääga att det var inte bara jag som kärade ner sig i den, utan Kevan också :D tihi. Han älskade verkligen den där Kattungen. Han gick och sa killing till den. så sööööt :D
Men återstår att se om det blir att jag tar den eller inte, men som sagt JAG VILL HA DEN :D

Måste Ta kevan nu så han somnar nån gång, han ska upp till dagis i morrn så.
Natti allihopp <3


________________________________________________________________
Hej hopp allihppa :D
Idag är det min födelsedag. Idag blir jag heeeela 22 år.: D
börjar redan känna mig gammal. haha 
Jag tackar alla för en riktigt trevlig och lyckad dag, och tack för alla fina presenter och blommor jag har fått. :) <3
Jag har haft en riktigt riktigt rolig dag.
Och tack alla som skrivit grattis till mig på sms och som jag hoppas hunnit svara på. ^^
Vet inte om jag hann med alla men dom flesta, annars om jag inte hann svara på alla så tackar jag nu. :) <3
jag har fått:

*Parfym
* Pengar
* Blommor
* En cykel med Barnsadel till
* tian lotter och triss lotter

Och jag är meeer än super nöjd. :)
 Men det bästa av allt var vänner och släkt som kom och grattade och åt tårta med mig, och det är faktiskt det enda som betyder nått. :)
Jag behöver ingenting förutom fika gäster. :)
Men tack än en gång för allt. :) <3

Imorrn fredag blir det Power meet för min del :D
Har barnledig helg så det blir lite dricka också eftersom jag fyller idag och min kusin i morrn. :)
Blir väl lite firande iaf. :)

Nej göra nått vettigare nu, ^^
Hejdå alla. <3

 
You are my biggest love ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0