Söndagen den 5 Juli

Idag är det söndag och helgen har varit riktigt trevlig. :)

Det började med fredagen; åkte in till stan med Cissi och Melinda träffade morsan och Acke på stan,
gick runt i alla möjliga affärer shoppa lite, gick till Magick och bytte till en mindre stav och en rosa pärla. :)
Sen vidare och fota mig på eggeborns för ett nytt fotolegg.
Efter det vart det kära systemet, köpte en platta och sen bar vi av till morsan och hälsade lite,
sen vidare hem till Acke. :) <3
Där vi gjorde oss i ordning för kvällen.
Och den vart riktigt trevlig, mötte massor av folk man kände, vissa gamla vänner som man inte vågade hälsa på, för det var alldeles för längesen. och vissa som man vågade hälsa på. :)
Det slutade med att man var dyng och såg hur det började åska och blixtra satan i gatan så vi drog hem runt 12. :)
Och det vart sängen och direkt däcka när man kom hem.
Tack alla som var med oss, hade en riktigt trevlig kväll. :) <3


Lördagen; bestod av tv tittande med Acke <3 fram till ca 12,30 sen ringde Nettan och frågade om
vi skulle följa med ut med båten ;D och sjääälvklart sa vi ja .
Och jävlar vad kul det var, fick åka ring bakom båten för första gången i mitt liv. Och jag ääääälskade verkligen det ;D
Nog för att jag gjorde värsta vurpan andra gången jag åkte, slog i vänstra örat först så jag fick vatten eller nått i det, hör fan ingenting, det ekar extremt i huvet iaf, haha.
Men hoppas det släpper snart iaf. :)
Efter båtturen så bar det av hemåt och byta kläder och sen dra ner på Power Meet den dagen också.
Men då blev det nyktert. :)
Och träffade vänner som man inte sett sen skolan ;D <3 Det gillade jag.
 Och när den kvällen var slut bar det av hem till Acke igen. :) <3
Kom hem runt 01.00 nånting.


Söndagen; Ja idag har det inte blivit så mycket, det vart lång sovmorgon idag för mig och Acke ^^
Skönt satan var det iaf att få sova ut, men man är fan fortfarande lite slut sen fredagen.
Men sånt man får ta, som Maria sa i morse "Man mår som man förtjänar" haha, eller nått sånt ;P
Klockrent var det iaf .
Tack alla för en trevlig helg.
Det har varit suuuper. :)

Ska sova nu, Upp tidigt i morrn. :)

NattiNatti <3

 
Jag älskar dig min lilla Prins <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0