Söndagen den 12 juli

Söndag igen och en helg till har gått.
Och helgen började väl inte direkt sådär jätte bra, :/
Fredagen började med en sån där "skitialltidag" dag.
Viste fan inte vart jag skulle ta vägen, helt hysterisk och skakig.
Carro och sinkke kom över till mig och då hade jag väl lugnat mig lite smått sådär.
Mådde väl bättre efter att ha pratat ut lite. :)
Senare på dagen gick jag till Cissi och pratade lite också. :)
Känns så skönt när det finns folk där för en som bryr sig och tröstar, även fast man inte vill bli tröstad så vet man att det finns folk som lyssnar och förstår. <3
Tack alla ni som finns här vid min sida och stöttar mig jag skulle inte klara det utan er. <3
Jag kommer att ta tag i mitt liv nu, och skaffa den hjälp som behövs.
Det ska inte få fortsätta såhär, jag ska bli mitt vanliga jag igen.

Carro och Sinkke sov över hos mig hela helgen. :)
Och Acke sov här ifrån Lördag till Söndag. :)
Riktigt trevlig hade vi, kollade film, pratade, lyssnade på musik och drygade :P haha.
Alltid lika kul med er. <3

Igår Lördag så var jag och Kevan in till stan, vi åkte på bröllop. Ackes mamma gifte sig.
Riktigt fint var det av det jag såg iaf. Jätte kul att jag och Kevan blev bjudna.
Synd att det blev en sån där "skitialltidag" dag igen, men det ska försvinna nu, så det så. Och sen senare på kvällen så blev det massa filmmys och godis ätande. :)

Och Idag söndag har vi inte gjort så mycket. Mest kollat tv och slappat. :) Precis som en söndag ska vara , iofs så städade vi i morse, men jävlar vad skönt att det är städat. Så resten av dagen fick bli en slapp dag framför TVn.
När alla hade åkt hem så cyklade jag och Kevan till Cissi ett tag. Sen nu sitter jag bara här. Trött satan men kan inte sova. :/ Hoppas bara att jag snart somnar ska upp till Communicare i morrn och innan det ska jag och Kevan ner till Cissi en stund innan vi åker.

Kevan gjorde illa sig igår och idag är han jätte svullen och har ont, Han är helt blååå. ;/ stackarn.
Han sprang och skulle hoppa upp i soffan men kudden låg på golvet så han halkade på den och flög rakt in i marmorbordet med kinden och ögat före. Så hoppas på att det är bättre i morrn nu att svullnaden har gått ner och mja, blåöga kommer han nog ha ett tag här framöver så det kan man inte hoppas på är borta än  :P hehe.

Nej nu ska jag sova, trött som ett as och sen upp tidigt i morrn. 
Natti natti <3 


My Life, My Everything <3
I need you by My side, today, tomorrow, forever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0