Måndagen den 13 Juli

En ny Dag och En ny Vecka med nya Tag. :)
Dagen börjde med Communicare, det enda vi gjorde var att spela kubb, roligt satan. Men blev inte länge på communicare eftersom jag gick och tog en ny start på mitt liv, eller iaf början till det. :) 
Känns jävligt bra att ha tagit första steget, nu ska jag bara ta resten av stegen som är kvar. 
Dom kommer inte bli lätta, men jag kommer att klara det här. Det känner jag.  

Sen efter jag hade vart där så gick jag ner till Samhället och lämnade in nya kortet till mitt nya legg. :)
Bara sådär en 11 månader senare än vad det skulle, men ingen har märkt att det gick ut 15 Augusti förra året, haha.
Har kunnat handla alkohol och allting med det ^^
Tänk vilken koll folk inte har här i världen egentligen.
Det var inte giltligt för en 5a.
Dom borde ha sett att det är nästan ett år gammalt. Men men, nu har jag iaf fixat ett nytt och det kommer om ca 2 veckor.

Efter det tog Kevan och jag bussen hem, fixade lite käk till mig och honom,
men när jag kom ut med maten i vardagsrummet hade kevan somnat i soffan , sötbollen var riktigt trött, så då fick jag sitta i min ensamhet och äta. Men det funkar det också. Det är iofs inte lika kul.
Sen fick jag ett sms av cissi så då drog jag med mig sömntutan i vagnen till henne och Melinda, vi grilla litegrann och guuuuud vad gott det var. :)
Även Cissis bror Rasmus var och käkade med oss.

Under hela tiden vi var där fixade vi massor, städa och sköljde av altanen, klippte gräset, och massa annat små grejs,
Cissi eller jaa Kevan fyllde på poolen med iskallt vatten och sen badade han även i det :O
huuur kallt som helst.
Men nog fan badade kevan allt ett tag,
själv vågade man inte ens stoppa ner stortån i det vattnet, tån fryser fan till is direkt :P hehe
Vi kom ifrån Cissi när klockan var 22.40. Kevan var helt slut, bara skrattade hela vägen hem. Helt galen.
Men han somnade tillslut när han fått i sig välling och lugnat ner sig med skrattattackerna, och nu sitter man här helt slut, snart dags att sova lite.

Och i morrn ska jag in till stan träffa acke och sen åka till farmor och farfar och ta en fika, får se om morsan och dom dyker upp också. Längesen man träffade dom nu.

Natti nu allihoppa. <3

 
Du är det Vackraste jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0