Fredagen den 24 Juli

Hejhopp alla.
Längesen man uppdaterade här, men som sagt jag har inte mått så bra på sistonde.
Och för dom som tror att jag lämnat bort Kevan för att slippa honom har fel,
Jag har lämnat iväg honom denna vecka för att jag ska försöka bli mig själv. Läkaren tyckte att jag skulle vara med familjen och vänner. Jag har intyg på det också för dom som inte tror det.
Jag är sjukskriven ända fram till den 31 Juli.
Jag ska Försöka må bättre. Och hittils har det väl inte gått så bra, det har gått upp och ner. Som det gör för dom flesta säkert i början också..
Men nu har jag tagit hjälpen som jag behövde och den var väl inte precis som jag tänkt mig, men läkaren tyckte att det var det bästa för mig. Och då är det väl bara att lyda för min egenskull och för människorna omkring mig.

Jag har inte gjort så mycket den här veckan, mest tagit det lungt varit med familjen.
Jag har lärt mig spela tennis. :) riktigt kul är det.
Jag har försökt hållt igång på ett lungt sätt, iofs så är inte tennis lungt, men det var skönt att få göra nått ansträngande nån dag eller 2.

Jag har även träffat kevan :) fyfaaan vad jag saknar honom mycket. Tufft att vara utan honom. ;/
Men man tar igenom sig det. Bara man får träffa honom titt som tätt, och varje gång jag ser honom eller hör honom lyser jag upp som en sol, och hjärtat rusar fortare. Såå skön känsla att bara se honom eller att höra och röra honom, nu längtar jag verkligen tills jag får hem honom, då han ska få testa och sova hos mig, och se hur det går. Jag hoppas verkligen det går bra. Jag vill att allt ska bli som vanligt, att jag ska se allt positivt igen. Men det kommer nog att ta sin tid, och jag vet vilka som finns vid min sida. Och jag tackar alla dom som finns här med mig <3 Ni är uuunderbara. <3

Idag sover jag hos farmor och farfar skönt att få komma bort från allt, och bara få vara med gubben och tanten ^^
Så skönt att man har så bra kontakt med familjen. Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle ta mig till om jag inte hade familjen till hands. Vet inte ens vad jag hade vart i dagens läge om jag inte haft dom, det vill jag iofs inte tänka på.
Men allt kommer att bli bättre och det ser jag framemot. :)
Längtar till dom ljusa dagarna. Undeeerbara tider det. ^^ 

Hade en "fuckaddag" idag igen. :/ Allt bara bröt samman. Viste fan inte vart jag skulle ta vägen, det höll i sig i flera timmar, och det brukar det inte göra. men men, kan väl bli så också.
Jag saknar Acke grymt mycket, :/ Får se om vi kankse syns i morrn. Återstår att se. 

Nej göra nått vettigt nu med farmor och farfar,

Byebye Loosers. <3



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, måste fråga var det du som var på humlegatan i v-ås nu i helgen lördags eller i fredags? eller du kanske till och med bor där?

2009-07-26 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

jobbigt att du inte är inne så ofta ville ju veta om det var du eller inte

2009-07-29 @ 17:51:13
Postat av: Anonym

Ja det var jag. :) Min Mamma och Pappa med syskon bor där? Vem är du då?

2009-08-01 @ 09:27:25
Postat av: Anonym

freddy :) bor där med 16 c

2009-08-01 @ 14:26:33
Postat av: Anonym

Okej. :) men det kan även vara min syster, eller hade jag barn med mig? ^^

Jag och min syster är väldigt lika. :)

2009-08-09 @ 18:21:12
Postat av: Anonym

det var nog du är ganska säker på det vet ju hur du ser ut:D allt bra med dig då?

2009-08-09 @ 18:46:00
Postat av: Anonym

är du oftar inne på någon annan sida så det blir enklare att skriva med dig?:P

2009-08-09 @ 19:13:59
Postat av: Anonym

typ facebook?

2009-08-10 @ 05:18:08
Postat av: Anonym

varför hittar jag dig inte där då? adda mig om du vill då... freddy schillerström

2009-08-10 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0