Tisdagen den 21 april

Herremingud vad tiden går fort, vi är redan på den 21 april ;O
Kan fan inte tro det.
Idag har jag jobbat som vanligt, går skit bra, :) Vi håller på att måla om lekparken vid mig, blir så snyggt med alla barnfärger och allt. skit nice ju ;D

Och i morrn ska jag åka och hämta färgprover i Sura till min lägenhet ;D
snart dags att börja måla om, funderar faktiskt på det i helgen medans kevan är hos sin far ^^
Så får han ett helt nytt rum på söndag när han kommer hem. Men vi får la se om jag lägger manken till. haha
Skjuter säkert upp det som vanligt xD typiskt mig. 
Idag sover Acke hos mig. :) <3
Han är och jobbar just nu, men han kommer senare.


Nu ska jag och Kevan gå till konsum och handla lite kvällsmat sen blire sängen för honom, han är helt utmattad efter dagen idag på dagis. Sötnosen min <3


Mammi älskar dig <3 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0