Onsdagen den 22 april

Skriver igen, helt otroligt går inte så långt emellan som förr. Wihoo! ;D
Det blir nog långt jag skriver nu, inget intressant men skriver för att jag behöver skriva av mig idag känner jag :D Hah

 Idag har vart en konstig dag på jobbet, känns som jag inte hunnit så mycket som jag ville, inte konstigt iofs, har ju sprungit i tvättstugan sen halv 12, >< helt värde. har tvättat 13 maskiner med tvätt :O
Men fan vad skönt att ha all tvätt tvättat egentligen. :) slippa oroa sig över att man inga kläder har. ^^
Men nu ska jag bara låta allt torka sen ska jag vika skiten också >< det blir mindre kul.
Men men, sånt är livet.

Sis sover här idag ;D <3 Läckert.
 Jag älskar`t , längesen nu. :)
Och i morrn ska Acke sova här igen. <3 Feting nice.
Längtar redan. <3 ;*
På fredag blire piercing också, eller aa om min ekonomi går ihop, men har mindre räkningar än vad jag trodde så ^^
Då piercar både jag och Carro samtidigt, ska bli kul och se hur hon ser ut i piercing :D
Man förändras faktiskt av ett smycke i ansiktet, inte mycket men lite iaf. :)

Idag har Kevan varit riktigt dryg, :/ Hällde ut vatten på bordet, på golvet och gjorde verkligen allt för att reta mig.
 Han fick inte som han ville. Så han gjorde allt han inte fick. ><
Men han är så underbar så kan inte vara arg på honom för länge, men kan inte visa det, då kan han bara fortsätta tills han får som han vill och då göra mitt liv till ett helvete och göra allt han vill. Tillslut så blir han ett bortskämmt barn. Nej tack! så vill jag inte ha det, jag har mina gränser så. :) Dom kan han inte gå över ^^
Men han har även varit kramgo och en sötsak, sakt massa roliga kommentarer som vanligt ;D
Sitter och säger saker rakt ut som te x. "mamma du tjock!" Det låter så roligt när han säger det. :) Han menar det verkligen också när han säger det. sötnöten själv :D <3
Jag älskar dig så mycket gubben, du är mitt liv, du gör mina dagar. Utan dig överlever jag inte! <3

Och till helgen ska jag och acke mååååååååååla ;D kanske Hanna och Lasse också,
Jag ska hämta ut färg i morrn, ska bli spygrön fondvägg i kevans rum, men vet inte riktigt vad dom andra väggarna ska vara för annan färg i rummet, men ska kolla upp det i morrn, när jag ska hämta ut dom andra färgerna.
I mitt rum blir det en fondvägg som är kärleksröd och resten av 3 väggarna blir betongfärgade, kommer bli snyggt som satan. :D (hoppas jag)
Sen på lördag Kanske jag och Acke åker till morsan och farsan och tapetserar lite ^^ beror på om pappsen går med på det ;D haha,  har ju aldrig tapetserat förut, så får bli premiär, och acke har inte heller gjort det, 
Hoppas bara på att vi får. Skulle vara kul att prova på. :)  

Nej keeeka nått nu, sen sova så man orkar upp i morrn, klockan är ju 00.07 nu så. :)
Sis har redan somnat, hon sover så sött med huvet på sned och riktigt ruffs ;D hahah. gullungen. <3 ;*
Babygirl, I love you so much. <3

Natti allihoppa nu! ;P

Tack för att du finns vid min sida Acke, <3
Vet inte vad jag skulle göra utan dig. :)
Love ya <3 ;*



Kevan - My Life, My Everything <3 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0